Garanta sua vaga no ônibus para Marcha dos (as) Trabalhadores (as) no dia 18/09!

Os interessados em participar no dia 18 de setembro da Marcha dos Trabalhadores e das Trabalhadoras em São Paulo devem deixar nome, RG e telefone no sindicato.

Todos os trabalhadores e trabalhadoras estão convidados a participar, de todos os campi, de todos os vínculos (FUNPAR, Reitoria).

A caravana partirá no dia 18/09, sexta-feira, às 07h00 e retorna no mesmo dia, ao final da noite.

Neste dia 18/9 os trabalhadores estarão nas ruas!

Contra o governo Dilma, o ajuste fiscal e a oposição de direita que se alia ao governo para atacar os direitos da classe trabalhadora, uma das principais resoluções votadas durante a Coordenação Nacional da CSP-Conlutas, que aconteceu de 21 a 23 últimos, foi seu posicionamento político diante desta atual conjuntura.

Como entende-se que não há diferença entre o governo do PT e a oposição de direita nos ataques impetrados aos trabalhadores recentemente – entre eles, o ajuste fiscal, o PPE (Plano de Proteção ao Emprego), o projeto das terceirizações e as medidas provisórias 664 e 664 – , a tarefa colocada é a de construir um terceiro campo que seja das lutas dos trabalhadores em defesa de seus direitos.

Por isso, foi aprovada uma grande manifestação no dia 18 de setembro, a Marcha Nacional [email protected] Trabalhadores(as), com um Encontro Nacional programado para o dia 19, a fim de discutir a continuidade da mobilização.

Como principais consignas nessa Marcha dos Trabalhadores e Trabalhadoras serão levantadas:

– Contra Dilma-PT, Cunha e Temer-PMDB, Aécio/PSDB;
–  Derrotar o ajuste fiscal; Que os ricos paguem pela crise;
– Por uma alternativa classista dos trabalhadores, da juventude e do povo pobre!

Clique aqui para acessar os materiais de agitação e informação.

1. 984495 849948I merely couldnt go away your internet site before suggesting that I actually enjoyed the standard information an individual supply on your visitors? Is gonna be back frequently to be able to inspect new posts. 303380

2. 103182 847855Hello my family member! I wish to say that this post is remarkable, great written and come with approximately all vital infos. I would like to see extra posts like this . 936022

3. When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and
    now each time a comment is added I get three emails with the same comment.

Is there any way you can remove people from that service?
    Thank you!

4. 858004 214737Any person several opportune pieces, it comes surely, as effectively as you bring in crave of various the several other types of hikers close to you with hard part your question. pre owned awnings 153416

5. Hi there, I found your website by way of Google even as looking for a related matter, your website got here up, it
    looks great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Hi there, simply become aware of your weblog through Google, and found that it’s
    really informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll be grateful if you
    happen to proceed this in future. Lots of other people will probably be
    benefited from your writing. Cheers!

6. My brother recommended I might like this website. He was entirely right.
    This post truly made my day. You can not imagine
    just how much time I had spent for this information! Thanks!

7. I’m curious to find out what blog system you’re working with?
    I’m having some minor security problems with my latest blog and I would like to find
    something more safeguarded. Do you have any suggestions?

8. Greate post. Keep posting such kind of info on your
    site. Im really impressed by your blog.
    Hey there, You’ve done a great job. I’ll definitely digg it and individually recommend to my friends.
    I am sure they will be benefited from this site.

9. I like the valuable info you supply on your articles.
    I will bookmark your blog and test once more right here frequently.
    I’m slightly certain I’ll learn many new stuff proper right here!
    Best of luck for the next!

10. Having read this I believed it was very enlightening.

I appreciate you spending some time and energy to put this information together.
    I once again find myself personally spending way too much time both reading and posting
    comments. But so what, it was still worth it! quest bars http://bitly.com/3C2tkMR quest
    bars