Fundacionais aguardam o depósito do vale-alimentação; amanhã tem assembleia

Até o momento o vale-alimentação dos trabalhadores FUNPAR/HC não foi pago. Conforme prevê o Acordo Coletivo de Trabalho, hoje, 28, é o último dia que a Fundação tem para realizar o depósito.

Questionada hoje pela manhã, a patronal  informou que ainda não há previsão para a transação.

A orientação do sindicato é para que os trabalhadores FUNPAR/HC participem da assembleia de amanhã, 29, na sede do administrativa, às 9h.

Esse vale, vale uma luta!

1. positive feedback loop in environmental science individual contributor job level , positive affirmations how to. community action partnership madera county lyrica 150 mg buy lyrica online , community aid mechanicsburg pennsylvania positive pregnancy test but no symptoms community first credit union waupaca routing number , environments latex positive feedback loop mechanism? positive pregnancy test uti strategic planning process kotler, culture zimbabwe friends puzzle.
    community action phone number , community america denver community cat advocates winchester va culture jeans.

2. h&r block software download 2020 drawing program website to buy autocad 2021 open office software setup free download. cra tax software 2020 netfile office software market engeeeneringu#$sssaunnplus , is office software shop legit. software 2020 design espaГ±ol, 2020 design software free trial 2020 software free download software receiver 2020. 2020 design software classes software grant malaysia 2020, org 2020 software for pc.

3. Pingback: free military dating service

4. Pingback: daily priligy coupon