PL 257 e PEC 241 são temas de discussão na UTFPR Medianeira

A Proposta de Emenda Constitucional (PEC 241/16) enviada por Temer à Câmara dos Deputados em junho deste ano tem como objetivo aprovar o “Novo Regime Fiscal”, cortar ainda mais dinheiro da educação e saúde, “para garantir o pagamento de juros e amortizações da dívida pública à agiotagem internacional”.

A afirmação é do servidor técnico administrativo Evandro Castagna, que atua no Hospital de Clínicas da UFPR, durante encontro realizado na UTFPR de Medianeira. O evento foi promovido pelo Sinditest-PR, no último dia 6.

Na prática, explica Castanha, significa dizer que as verbas federais destinadas a essas áreas deixariam de variar conforme a arrecadação e passariam a ser corrigidas somente pelo IPCA (Índice Nacional de Preços ao Consumidor) do ano anterior e por um período de 20 anos.

Já o Projeto de Lei (PL 257/16), enviado por Dilma pouco antes do impeachment, tem como meta renegociar a dívida dos estados com a União. Para isso, dentre outras consequências nefastas, o governo federal exige que os governadores ataquem os direitos e salários dos servidores e cortem verbas dos serviços públicos.

1. Undeniaƅly consaider that that you stateԀ. Yօuur favourite reason appearеⅾ tto be on the net the
    simplest thing ttߋ take into accout of. I say to you,
    I certainly get annoyed whilst peoplle consider isѕues
    that they plainly don’t recognize about. You managed to һiit the nail upon thee higjest aas neatly as
    defined out the whole thіng wioth noo ned side effect ,
    fߋlҝs could take a signal. Will likelү bbe again to get moгe.
    Thank you

Feel frree tօ suyrf tо my homepage – free local singles

2. Pingback: how to get tinder on pc

3. Pingback: dapoxetine 260 mg tablet

4. Pingback: hydroxychloroquine otc

5. Pingback: buy zentiva hydroxychloroquine

6. Pingback: hydroxychloroquine use in the usa

7. Pingback: hydroxychloroquine brand name

8. Hey there! I know this is kind of off-topic however I needed to ask.
    Does managing a well-established website like yours take a large amount of work?
    I’m brand new to operating a blog but I do write in my diary on a daily basis.

I’d like to start a blog so I can easily share my personal experience and
    thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions or
    tips for brand new aspiring bloggers. Thankyou! http://herreramedical.org/azithromycin

9. Pingback: ivermectil for animals

10. Pingback: priligy rx coupons

11. May I just say what a relief to discover a person that genuinely knows what they are talking about
    on the net. You actually realize how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people have to look at this and understand this side of your story.
    It’s surprising you’re not more popular given that you most certainly possess the gift. https://buszcentrum.com/clomid.htm

12. Pingback: grossesse et ivermectin

13. Pingback: stromectol for infected tooth

14. Pingback: stromectol 6mg scabies

15. Pingback: ivermectin 12 mg dosage

16. Pingback: teva deltasone 20mg

17. Pingback: scabies treatment ivermectin dose

18. Pingback: sarcoptic mange ivermectin dosage

19. Pingback: stromectol and potassium antiparasitic

20. Тут пятнадцать топовых сериалов для истинных ценителей хорора.
    Чики смотреть онлайн смотреть онлайн.
    Размещайте по рейтингу,
    Сериалы жанра “Триллер”.
    Вдобавок наш проект помогает палитру различных каналов Киномикс,
    HD ПлюсПлюс, 4K Bollywood HD, прямой эфир FOX Россия, трансляция Paramount Comedy Россия.

21. Вот десять новых сериалов для истинных ценителей дедективов.

Тайсон Фьюри – Деонтей Уайлдер прямая трансляция. серия 1,
    10..17, 1-18..100 все серии, смотреть онлайн.
    Ищите по премьере, Сериалы жанра “Спорт”.
    Точно также все мы готов предоставить палитру каналов Первый канал, HD Киномикс, 4K 1+1, прямой эфир Футбол
    1, трансляция Россия 24.

22. Снова для Вас пять с высоким
    рейтингом сериалов для фанатов драмы.
    Смотреть сериал Полицейский с рублевки 6 сезон 2021 года все серии подряд в
    онлайн-кинотеатре UXBeU полностью без рекламы.
    Смотрите по дате выхода, Сериалы жанра “Ужасы”.
    В свою очередь здесь мы готов предоставить палитру каналов Ю, HD BBC World News, 4K 2х2, прямой эфир ТВ Центр, трансляция
    CNN.