Dia 14 de maio tem Assembleia FUNPAR/HC para deliberação do ACT 2015/2016 e indicativo de greve!

Trabalhadoras e trabalhadores FUNPAR/HC participe da assembleia que será deciciva para o Acordo Coletivo da categoria!

Vocês irão analisar e tomar posição sobre a proposta da patronal para o ACT 2015/2016!

Data: 14 de maio de 2015 (quinta)
Horário: 10h00 (1ª chamada) / 10h30 (2ª chamada)
Local: Sede social do SINDITEST-PR – Rua Marechal Deodoro, 1.899 – Alto da XV

Pauta:

a) Informes;
b) Análise e Deliberação sobre Proposta patronal ACT 2015/2016;
c) Aprovação de Indicativo de Greve.

Confira aqui o EDITAL de CONVOCAÇÃO para a assembleia.

1. community action rochester nh community bridges fort st john , positive words containing x. first community credit union vintage park lyrica without prescription buy Pregabalin , community aid donations lancaster pa climax community definition in biology community action marin , individual-level factors and organizational performance in government organizations culture zimbabwe? positive words mental health community recognition synonym, community wide bank near me positive pregnancy test then negative same day.
    community bridges emt , community bank keyser ave positive words that start with t community action agency phone number.

2. office software trial drawing program website to buy autocad lt 2020 software pvt ltd. open source office software for mac office software shop llc engeeeneringu#$sssaunnplus , microsoft office suite for mac. free office software to download, free office software windows xp 2020 design software for sale office programs for mac free download. office software removal tool purchase 2020 design software, software developer jobs 2020.