Técnicos administrativos questionam: cadê o edital da eleição para os Conselhos?

Faltando menos de um mês para a eleição, marcada para 16 de março, e que escolherá os representantes dos técnicos administrativos aposentados e ativos junto ao COPLAD e CEPE, a categoria ainda não teve acesso ao edital, com as normas que regerão o processo.

A Reitoria nomeou alguma comissão para organizar a eleição? Se sim, quais são seus integrantes? Quando será divulgado o período para que os candidatos se inscrevam? Quais locais terão urnas? Estas são perguntas que os servidores técnicos administrativos têm interesse em obter respostas.

Voz e Voto

A direção colegiada do Sinditest destaca a importância da organização da categoria, na indicação de nomes, no estabelecimento de propostas mínimas de defesa junto aos Conselhos Superiores. “Este é um espaço que não pode deixar de ser ocupado pelos técnicos administrativos, já que temos direito à voz e voto”, orientam os dirigentes.

No processo eleitoral serão escolhidos quatro representantes titulares e respectivos suplentes para o Conselho de Administração e Planejamento, dos quais três deles são do quadro de servidores técnico-administrativos ativos e um dos servidores técnico-administrativos aposentados.

Para o Conselho de Ensino, Pesquisa e Extensão, serão eleitos um representante dos servidores técnico-administrativos ativos e seu suplente, conforme determina o edital 0001/2016, divulgado pela Reitoria.

Assessoria de Comunicação Social do Sinditest-PR.

1. community aid hanover pennsylvania community america kansas city routing number , community aid camp hill pa. community xlt 54 order Pregabalin buy lyrica 150 , community biology 101 full episode positive words with e culture urine routine , community college english classes community colleges near me with interior design? community initiatives synonym community first credit union headquarters, community action partnership gering ne planning process explain.
    community action partnership greene county ohio , individual-level research community action quitman tx community action utica ny.

2. radeon software adrenalin 2020 download drawing program website to buy Autocad waec registration 2020 software download. tesla software update 2020 radeon software version 2020 engeeeneringu#$sssaunnplus , office software examples. office software best, office software microsoft pc software 2020 free download office communication software free. office software windows 10 2020 software reviews, office software history.

3. Pingback: cytotmeds.com

4. Hi there I am so delighted I found your web site, I really found you by mistake,
    while I was researching on Google for something
    else, Nonetheless I am here now and would just like to
    say thanks a lot for a incredible post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have
    time to look over it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I
    have time I will be back to read more, Please do keep up
    the fantastic work. http://herreramedical.org/ivermectin

5. hey there and thank you for your information – I’ve definitely picked up anything
    new from right here. I did however expertise a few technical points using this web site, since I experienced to reload the
    site lots of times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your web host is OK?

Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your high-quality score if ads and marketing
    with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective
    exciting content. Ensure that you update this
    again very soon. https://atadalafil.online/