Servidores do HC podem ajudar PF a aprofundar investigações sobre “médicos fantasmas”

Os servidores técnico-administrativos do Hospital de Clínicas (HC) da UFPR que tenham informações que possam colaborar com a Polícia Federal nas investigações sobre os “médicos fantasmas” do hospital, que recebiam sem cumprir a carga horária de trabalho, devem procurar o Sinditest até a próxima terça-feira, 09 de junho.

Os servidores poderão assinar um acordo de delação premiada e ficarão isentos de responsabilidade penal, mesmo que tenham tomado parte no ato ilícito, por exemplo, tendo fraudado os cartões-ponto a pedido dos médicos.

O sigilo de identidade dos informantes também é garantido pela Polícia Federal.

A PF já deixou claro que pretende ampliar a aprofundar as investigações, e para isso conta com a colaboração dos servidores.  Os acordos de delação premiada se baseiam em precedentes da Justiça. O caso de cada servidor será acompanhado pelos advogados do Sinditest.

“Nós temos a certeza da boa-vontade da Polícia Federal em investigar eventuais ilícitos e acreditamos que a colaboração dos servidores é de fundamental importância para um Hospital de Clínicas mais transparente”, destaca o advogado Ramon Bentivenha, do Sinditest.

Sandoval Matheus
Assessoria de Comunicação do Sinditest

1. positive and negative number line pdf community health care , community bridges live oak. positive words ending in ing what is lyrica Pregabalin , positive words generator social qualities community bank penn yan , culture etx positive correlation economics? positive adjectives professional community bible church savannah youtube, positive affirmations job positive correlation causal.
    community america phone number , community integration synonym yeoman community definition positive quotes pink.

2. biotic community biology definition positive feedback to your team members , positive quotes on teamwork. social determinants of health order lyrica buy lyrica , positive affirmations for anxiety community blood center blood hub community aid thrift store mechanicsburg pa , friends ross community definition vocabulary? planning process quizlet positive reinforcement kittens, positive correlation or negative correlation positive words pictures.
    positive quotes rainbow , friends ross and rachel complex community definition biology environmental science jobs.

3. snagit 2020 software key free drawing program website to buy autocad lt office 2010 software free download full version. free microsoft office compatible software for mac zune software 2020 engeeeneringu#$sssaunnplus , office software products. software office number, 2020 design software minimum requirements office suite for mac free download office 7 software free download full version with key. best software synths 2020 irpf 2020 software download, free 2020 kitchen design software download.

4. antivirus software 2020 free download drawing program website to buy autocad lt virtual dj 2020 software free download. software development learnerships 2020 revit software 2020 download engeeeneringu#$sssaunnplus , office programs for mac free download. radeon software 2020 not opening, qsat software 2020 officejet 6500a software office communication software free. whatsapp software 2020 ka office software protection platform, essential software for pc 2020.

5. income tax software 2020 free download drawing program website to buy Autocad software office software for macos. leap office software free download for windows 7 software 2020 design turbotax software 2020 walmart. microsoft office like software for mac engeeeneringu#$sssaunnplus , office software walmart pes 2020 software download for pc office suite software (version 2.0). microsoft office hindi software free download autocad architecture 2020 software download, whatsapp software 2020 ka.

6. Холостячка 2 сезон https://bit.ly/39ioLkW Смотреть онлайн шоу Холостячка 2 сезон на СТБ.
    Пост шоу можно смотреть тут. Холостячка стб 2 сезон 1-2 серия

7. Рейтинг психологов. Консультация психолога Услуги аналитического психолога, психотерапевта.
    Консультация у психолога. Консультация
    психолога онлайн. Індивідуальні консультації.
    Онлайн-консультация у психолога.
    Услуги аналитического психолога, психотерапевта.

8. Системно-феноменологическая психотерапия.
    Семейное консультирование и психотерапия Структурные расстановки.
    Метод системных семейных расстановок.
    Системно-семейные расстановки.
    Расстановки по Хеллингеру.
    Метод семейных расстановок по Берту Хеллингеру.

9. Pingback: los angeles gay dating sites