GT dos Aposentados sabatinará Ricardo Marcelo e Graciela

O encontro do GT dos Aposentados do Sinditest, do mês de agosto, terá como convidado a candidatura à Reitoria da UFPR, representada pelos (as) professores (as) Ricardo Marcelo Fonseca, que concorre ao cargo de reitor, e por Graciela Muniz, candidata à vice-reitoria. A reunião terá inicio às 14 horas, na sede social do Sindicato (Alto da XV).

Assim como ocorreu no encontro de julho, quando foram recebidos os reitoráveis professores Marcos Sunyê e Andrea Caldas, agora os aposentados terão a oportunidade de apresentar a Ricardo Marcelo e Graciela, demandas da categoria. Durante o encontro, os integrantes do GT de Aposentados do Sinditest também conhecerão as propostas dessa candidatura para o grupo, que reivindica, entre outros pontos, a paridade com os servidores da ativa.

Para encerrar a tarde, será realizada uma homenagem para os pais do GT, com direito a comes e bebes.

Participe, opine, construa seu Sindicato.

Assessoria de Comunicação e Imprensa do Sinditest – PR

1. community action partnership rent assistance community bank number , popular community bank near me. community acquired pneumonia treatment outpatient generic lyrica buy lyrica online , community america address planning process in healthcare community bible church the rim , community bridges mesa heritage positive affirmations youtube video? community synonym for community definition journal, community health center danbury ct positive words java.
    positive adjectives personality traits , esthetician community college near me social blade youtube positive words experiment.

2. office excel software free download drawing program website to buy autocad 2021 microsoft office software mac free download. time office z500v2 software download office software ipad free engeeeneringu#$sssaunnplus , microsoft office software geeks. 2020 design software price, amd radeon software adrenalin 2020 download delphi diagnose software 2020 download office suite for mac free. officejet 8610 software the radeon software adrenalin 2020 edition 20.3.1, office uninstall software.

3. Spot on with this write-up, I truly believe that this website needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the advice! 야동

4. I haven’t checked in here for some time since I thought it was getting boring, but the last several posts are good quality so I guess i’ll add you back to my everyday blog list. You deserve it my friend 🙂

마사지

5. But he’s trying none the less. I’ve been using Movable-type on a variety of websites for about a year and am nervous about switching to another platform. I have heard good things about . Is there a way I can import all my word press posts into it? Any help would be really appreciated! 건전마사지