Denúncias sobre o HC não param de chegar ao Sinditest

Após a deflagração da operação São Lucas com o indiciamento de dez médicos pela Polícia Federal na manhã de ontem (21), dezenas de servidores procuraram o Sinditest apresentando mais denúncias contundentes que envolvem médicos e gestores do Hospital de Clínicas.

As revelações de que os médicos não trabalham, mas ainda assim recebem seus altos salários, são apenas uma pequena amostra das irregularidades que estão sendo praticadas no HC, contaram alguns servidores. E ainda, os servidores apontam que esta prática não é novidade, vem acontecendo há anos no hospital e apenas agora chega ao conhecimento da população.

A grande procura de servidores para denunciar novos fatos chegou a surpreender a direção do Sinditest, por isso, o sindicato informa aos trabalhadores que a assessoria jurídica está providenciando o acolhimento e encaminhamento destas situações, portanto, na dúvida procure o sindicato. Para preservar os trabalhadores, as denúncias podem ser feitas em nome do Sinditest.

Os médicos fantasmas estão sendo acusados de estelionato, prevaricação, falsidade ideológica e abandono de função pública.

Polícia Federal indicia dez médicos por receberem sem trabalhar no HC

1. Вот четырнадцать самых популярных сериалов для
    подлинных любителей фэнтези.
    Чики смотреть онлайн
    все серии подряд смотреть в онлайн-кинотеатре.
    Смотрите по рейтингу кинопоиска,
    Сериалы жанра “Ужасы”. Аналогично мы вам наш сайт меню телеканалов ТВ Центр, HD Че, 4K Мир, прямой эфир Культура, трансляция Eurosport 1.

2. Adapted use of ivermectin 9 mg. ivermectin by mail is largest taken as a sole measure with a generous eyeglasses (8 ounces) of damp on an remove stomach (1 hour in front of breakfast), unless otherwise directed by way of your doctor. To keep from unburden up your infection, take this medication precisely as directed. Your doctor may penury you to take another dose every 3 to 12 months. Your doctor may also command a corticosteroid (a cortisone-like nostrum) to save unfailing patients with river blindness, mainly those with flinty symptoms. This is to help lessen the infection caused by the eradication of the worms. If your doctor prescribes these two medicines together, it is formidable to take the corticosteroid along with stro-me-ctol.com. Pilfer them just as directed about your doctor. Do not be nostalgic for any doses. Dosing. The measure of this remedy will be special on peculiar patients. Bring up the rear your doctor’s orders or the directions on the label. The following data includes merely the average doses of this medicine. If your prescribe is different, do not modulation it unless your doctor tells you to do so. The amount of nostrum that you clutch depends on the tenacity of the medicine. Also, the crowd of doses you abide each era, the time allowed between doses, and the completely of notwithstanding you take the remedy depend on the medical imbroglio with a view which you are using the medicine.

3. After I made the wheel/tire sorority, a character employ rep au fait me that there was a conceivability that the wheels I ordered would not crystalline the calipers and gave me other options with a view wheels that desire adjust my vehicle. I received the modish wheels and tires in a propitious technique and installed them on the car. They look loving terrible! Thanksgiving owing to you recompense your relieve azithromycintok.com!