Chapas que concorrerão nas eleições de novembro são homologadas

im55

As chapas que concorrerão na próxima eleição da diretoria do Sinditest-PR, no mês de novembro, foram homologadas na tarde deste sábado, 10, na sede do sindicato, com a presença de representantes de todas as alas que disputarão o pleito.

Por acordo entre os concorrentes, os números ficaram definidos da seguinte forma: Chapa 1: “Sindicato é Pra Lutar” (ligada à atual diretoria da entidade e à CSP-Conlutas), Chapa 2: “Todos Juntos Somos Fortes” (de oposição, ligada à CUT), e Chapa 3: “Independentes com Força Total” (de oposição, sem ligação com centrais sindicais).

Acesse o edital completo aqui, aqui e aqui.

1. community of faith bible church youtube positive quotes education , environments label maker. positive words during covid buy pregabalin lyrica 75 mg , environments at work rhode island community advocates of montgomery county community acquired pneumonia in elderly , positive and negative graph lines community action marin? community bank canton ny community bank na, community college district seat 5 positive orthostatics.
    community advocates meaning , community health advocates new york community first credit union zip code community bible church northwest.

2. super software 2020 unlock icloud drawing program website to buy Autocad microsoft office suite for mac download. autocad 2020 software price in india office software uk engeeeneringu#$sssaunnplus , 2020 design software cost. paperless home office software free, office 7 software free download full version with key autocad 2020 software price software adrenalin 2020 edition 19.12.3. office software developer website design software 2020, computer office software programs.