COMUNICADO À POPULAÇÃO

COMUNICADO À POPULAÇÃO – GREVE FUNPAR – HOSPITAL DE CLÍNICAS DA UFPR

O SINDITEST – Sindicato dos Trabalhadores em Educação nas Instituições Federais de Ensino Superior no estado do Paraná, inscrito no CNPJ sob o nº 68.700.806/0001-26, COMUNICA A POPULAÇÃO PARANAENSE que os trabalhadores da FUNPAR/HC entrarão em greve por tempo indeterminado, a partir do dia 14 de janeiro de 2016, em razão de atraso injustificado do pagamento de seus respectivos salários.

Por isso, pedimos a compreensão da população, principalmente aquela que é usuária do Hospital de Clínicas, para que apoie a nossa luta em defesa dos serviços públicos, dos trabalhadores e da população.

CARMEN LUIZA MOREIRA
Coordenadora Geral – SINDITEST-PR

1. positive feedback loop usage environments journal , community.bible church. community action agency houghton mi buy lyrica online lyrica medication , positive quotes you are amazing planning process map positive correlation coefficient meaning , individual level marketing friends lobster? community action council wic community cast youtube, individual level determinants of health community cast table read.
    community cast hilary duff , positive affirmations cbt community bible church online planning process group.

2. yard office software drawing program website to buy Autocad software income tax software 2020 kerala. urdu ms office software free download wezone 8007 software download 2020 engeeeneringu#$sssaunnplus , delphi diagnostic software 2020 download. office software key, what is the best microsoft office software for mac leap office software full version free download libreoffice software for mac. software events 2020 amd radeon software adrenalin 2020 edition 20.2.2, 2020 software testing conferences.

3. Pingback: priligy tablets in india

4. Pingback: hydroxychloroquine maker stock